ניקול זליקמן : לינוי אשרם לא עלתה לגמר האלות באליפות העולם / זליקמן הכפר סבאית, בת 17 בלבד, הגיעה בפעם הראשונה בקריירה שלה למעמד אליפות העולם בהתעמלות אמנותית שהתקיימה השבוע בבולגריה.

ניקול זליקמן : לינוי אשרם לא עלתה לגמר האלות באליפות העולם / זליקמן הכפר סבאית, בת 17 בלבד, הגיעה בפעם הראשונה בקריירה שלה למעמד אליפות העולם בהתעמלות אמנותית שהתקיימה השבוע בבולגריה.. זורקת לאוויר, רצה ועוצרת את החישוק עם שתי רגליים באוויר תוך כדי תנועה, בדרך יצירתית וחדשה. יעקב שחר, אלטשולר שחם, בנק הפועלים; זליקמן קיבלה ציון של 20.950 נקודות על תרגיל החישוק שלה, שהיה נקי למדי וחף כמעט לגמרי מטעויות. שתי המתעמלות הישראליות עלו לגמר, ניקול זליקמן ביצעה תרגילים מצוינים והוכיחה שמקומה בצמרת. ספידו, יעקב שחר, בנק הפועלים, הפניקס;

ניקול זליקמן במוקדמות תרגיל החישוק בגביע העולם בבאקו. ניקול זליקמן במשטח אחר עובדת על שיפורים לתרגיל החישוק שלה. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. Born in kfar saba, israel. מיד אחריה עלתה דינה אברינה, המתעמלת הטובה בעולם, ולקחה לה אותו, כשקיבלה ציון גבוה במיוחד של 23.300.

גביע האתגר: לינוי אשרם זכתה בזהב, ניקול זליקמן בארד ...
גביע האתגר: לינוי אשרם זכתה בזהב, ניקול זליקמן בארד ... from isport.co.il
זורקת לאוויר, רצה ועוצרת את החישוק עם שתי רגליים באוויר תוך כדי תנועה, בדרך יצירתית וחדשה. 11 מדליות באליפות עולם, זהב במשחקי אירופה: יעקב שחר, אלטשולר שחם, בנק הפועלים; הדומיננטיות של אשרם נמשכה עם ניצחון בתרגיל האלות בזכות ציון של 28.70, ואילו זליקמן סיימה הפעם החמישית. She was introduced to rhythmic gymnastics by her mother; בחישוק היא השיגה (אתמול) 24.900 נקודות ובכדור 26.550 נקודות היום היא השיגה. ניקול זליקמן במוקדמות תרגיל החישוק בגביע העולם בבאקו. ואם אני אכניס את שתי הרגליים פנימה?, תוהה זליקמן.

הישראליות החלו בסיבוב הראשון בתרגיל החישוק, לאחר מכן יעברו לכדור ובמהשך לתרגילי הסרט והאלות.

התעמלות אמנותית גמר קרב רב. זורקת לאוויר, רצה ועוצרת את החישוק עם שתי רגליים באוויר תוך כדי תנועה, בדרך יצירתית וחדשה. אמה לנה מאמנת התעמלות אמנותית בצוותא עם המאמנת של ניקול במכבי תל אביב, אלה סמופלוב, שאימנה בעבר גם את נטע ריבקין. הדומיננטיות של אשרם נמשכה עם ניצחון בתרגיל האלות בזכות ציון של 28.70, ואילו זליקמן סיימה הפעם החמישית. ניקול זליקמן היא מתעמלת אמנותית ישראלית. ניקול, חניכתה של אלה סאמפולוב העפילה לגמרים אישיים בכל ארבעת התרגילים. יעקב שחר, בנק הפועלים, דנונה פרו של שטראוס; ספידו, יעקב שחר, בנק הפועלים, הפניקס; ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. טורי פילנובסקי במופע פרידה, גאלה 2017. ניקול זליקמן במוקדמות תרגיל החישוק בגביע העולם בבאקו. ניקול זליקמן‎, born january 30, 2001) is an israeli individual rhythmic gymnast. This is ניקול זליקמן הספורטאים של הרבלייף by ori taub orro on vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.

טורי פילנובסקי במופע פרידה, גאלה 2017. ספידו, יעקב שחר, בנק הפועלים, הפניקס; תרגיל הכדור של ניקול זליקמן בגביע העולם בבאקו. This is ניקול זליקמן הספורטאים של הרבלייף by ori taub orro on vimeo, the home for high quality videos and the people who love them. ניקול זליקמן במוקדמות תרגיל החישוק בגביע העולם בבאקו.

נפלאה: שתי מדליות כסף נוספות ללינוי אשרם באליפות העולם
נפלאה: שתי מדליות כסף נוספות ללינוי אשרם באליפות העולם from images1.ynet.co.il
ניקול זליקמן מכל זווית אפשרית: ניקול זליקמן‎, born january 30, 2001 in kfar saba, sharon region, israel) is an israeli individual rhythmic gymnast. טורי פילנובסקי במופע פרידה, גאלה 2017. ניקול זליקמן במוקדמות תרגיל החישוק בגביע העולם בבאקו. לינוי אשרם עם שתי מדליות באליפות עולם וממשיכה לעשות היסטוריה! She was introduced to rhythmic gymnastics by her mother; ניקול, חניכתה של אלה סאמפולוב העפילה לגמרים אישיים בכל ארבעת התרגילים. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים.

אמה לנה מאמנת התעמלות אמנותית בצוותא עם המאמנת של ניקול במכבי תל אביב, אלה סמופלוב, שאימנה בעבר גם את נטע ריבקין.

480 отметок «нравится», 7 комментариев — איגוד ההתעמלות בישראל (@israelgymfed) в instagram: הישראליות החלו בסיבוב הראשון בתרגיל החישוק, לאחר מכן יעברו לכדור ובמהשך לתרגילי הסרט והאלות. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. אמה לנה מאמנת התעמלות אמנותית בצוותא עם המאמנת של ניקול במכבי תל אביב, אלה סמופלוב, שאימנה בעבר גם את נטע ריבקין. שתי המתעמלות הבכירות גם התחרו בגמר תרגיל האלות, בו אשרם זכתה ניקול זליקמן שנייה. לאחר מכן אשרם הבריקה בתרגיל הכדור עם 29.40 נקודות ושוב סיימה ראשונה. ניקול זליקמן לקחה את ההזדמנות בשתי ידיים וסיימה את התחרות החשובה ביותר ביבשת עם מדליית הארד בתרגיל החישוק, והראתה שהעבודה הקשה בחודשים האחרונים השתלמה. המתעמלת האמנותית ניקול זליקמן, שגם היא תייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו, סיימה במקום הרביעי בקרב רב (101.300 נקודות) והעפילה לארבעה גמרים אישיים. This is ניקול זליקמן הספורטאים של הרבלייף by ori taub orro on vimeo, the home for high quality videos and the people who love them. שתי המתעמלות הישראליות עלו לגמר, ניקול זליקמן ביצעה תרגילים מצוינים והוכיחה שמקומה בצמרת. בנוסף, ניקול זליקמן הגיעה למקום החמישי, ושתיהן מדורגות בחמישייה הראשונה בעולם. ספידו, יעקב שחר, בנק הפועלים, הפניקס; זליקמן דורגה במקום השישי עם 26.35 נקודות.

סגנית אלופת העולם רבט לינוי אשרם. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. המתעמלות האמנותיות לינוי אשרם, ניקול זליקמן, ניקול וורונקוב ויוליאנה טלגין רשמו הישג היסטורי כשסיימו במקום השני באזרבייג'אן. נוסף על כך, אשרם והמתעמלת הישראלית הנוספת בתחרות, ניקול זליקמן, הבטיחו שתיהן את מקומן במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020. יעקב שחר, בנק הפועלים, דנונה פרו של שטראוס;

אליפות העולם בהתעמלות: ניקול זליקמן בגמר, גם לינוי אשרם ...
אליפות העולם בהתעמלות: ניקול זליקמן בגמר, גם לינוי אשרם ... from img.wcdn.co.il
יעקב שחר, בנק הפועלים, דנונה פרו של שטראוס; התעמלות אמנותית גמר קרב רב. ניקול זליקמן היא מתעמלת אמנותית ישראלית. Born in kfar saba, israel. יעקב שחר, אלטשולר שחם, בנק הפועלים; ניקול זליקמן לקחה את ההזדמנות בשתי ידיים וסיימה את התחרות החשובה ביותר ביבשת עם מדליית הארד בתרגיל החישוק, והראתה שהעבודה הקשה בחודשים האחרונים השתלמה. בחישוק היא השיגה (אתמול) 24.900 נקודות ובכדור 26.550 נקודות היום היא השיגה. ניקול זליקמן‎, born january 30, 2001 in kfar saba, sharon region, israel) is an israeli individual rhythmic gymnast.

This is ניקול זליקמן הספורטאים של הרבלייף by ori taub orro on vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.

480 отметок «нравится», 7 комментариев — איגוד ההתעמלות בישראל (@israelgymfed) в instagram: המתעמלת לינוי אשרם זכתה במדליית כסף באליפות העולם בהתעמלות אמנותית בבולגריה, לאחר שקיבלה 20 נקודות. הרזומה של אשרם הוא ארוך, מרשים וכולל 11 מדליות באליפויות העולם, 6 מהן מכסף (כולל. בנוסף, ניקול זליקמן הגיעה למקום החמישי, ושתיהן מדורגות בחמישייה הראשונה בעולם. בחישוק היא השיגה (אתמול) 24.900 נקודות ובכדור 26.550 נקודות היום היא השיגה. טורי פילנובסקי במופע פרידה, גאלה 2017. ניקול, חניכתה של אלה סאמפולוב העפילה לגמרים אישיים בכל ארבעת התרגילים. הדרך לזהב הייתה לא פשוטה ובתרגיל האחרון שביצעה, החישוק, אשרם הייתה זקוקה לציון של 26.5 ומעלה כדי לעקוף את הבלארוסית אלינה ארנסקו ניקול זליקמן סיימה חמישית. ספידו, יעקב שחר, בנק הפועלים, הפניקס; הדומיננטיות של אשרם נמשכה עם ניצחון בתרגיל האלות בזכות ציון של 28.70, ואילו זליקמן סיימה הפעם החמישית. ניקול זליקמן מכל זווית אפשרית: זליקמן הכפר סבאית, בת 17 בלבד, הגיעה בפעם הראשונה בקריירה שלה למעמד אליפות העולם בהתעמלות אמנותית שהתקיימה השבוע בבולגריה. אמה לנה מאמנת התעמלות אמנותית בצוותא עם המאמנת של ניקול במכבי תל אביב, אלה סמופלוב, שאימנה בעבר גם את נטע ריבקין.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook